kanon dag idag

Jippi kaj yej idag kom lönen, jag jublar. Och lönen har jag spenderat på mat/present till hugos kompis, pyjje till hugge, skrov, 4böcker, tåg biljett, räkningar och hyra - ja ba några tusen herrrrrå. Och om jag är lycklig över några saker jag köpt ? njaaaeeee. Och sen har jag tappat bort min sista reserv lägenhets nyckel ungefär hela dagen så jag har hunnit böla hos både mamma/pappa och hyresvärden, hunnit köra 7mil, flännat och allt detta bara för att pappa ska hitta nyckeln hemma i boliden på byrån i huset som jag sökt igenom jätte super noga - nej ej okey. Och så har jag ingen fungerande mobil längre, där i lördags så sa den upp sig efter sin sista kväll på station 8a först ramla den i sär i tusen bitar seeeeeeeen så slockanade skärmen bara för att hjalmar skulle glömma ta med min gamla mobil som jag nu måste använda. Och jag har varit hos läkaren som förklarade för mig att jag var elit idrottare och måste träna huuuuuuur mcyekt som helst för jag hade så låg puls meeeeeen jag tränar fan ingenting. mindre än alla och  vad betyder de? tackar tackar tackar mitt hjärta är som mammas - iiinga mer chips för mig nej nej nej. Och sen så skulle jag betala resan till norge aaallt var ifyllt meeeeeeeeeeen gissa vad?  - jag hitttar inte mitt visa kort. Och om jag orkar leva just nu? - nej för fan skjut mig snabbare.

typ de ända roliga som hänt idag:

hannaa - säger:

hejsan min favortilisa




här var jag också rätt nöjd, hugge med för han hade en häst

P.S. en till sak som e kul e ju att mitt nässpray är slut -  kanske gud finns ändå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0