SISTA NATTEN

Det är sista natten i Sverige för mig på ett tag. Känns jobbigt, tänk om sängen i Norge är jätte oskön? Nä kommer att sakna hugge och restan av familjen med förstås så djuriskt jävla genom mycket när jag ska bort. Men vad e 2månader av ett liv? nüll. Har packat ikväll med - 2st stora resväskor blev det? Kanske e lite mycke men bättre de! Saknar även en massa saker som måste inhandlas hämtas imorgon. Har även inte sagt ej då till alla jag vill heller så blir hektiskt imorgon. Idag så var jag mamma och min kusin sebbe i Rismyrliden och kikad epå morfar som spelade teater (på bondska). Mamma hade lurat mig att de skulle vara riktigt kallt där så jag skulle vara tvungen att ta på mig varma kläder? Sagt och gjort, jag tog min dunjacka? för va kan vara varmare än den? Hur jävla genom dum kan man vara vem fan tar en vinter jacka i augusti när det är 18grader ute, så får skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0