FREDAG

Befinner mig i falun hos släkten, här regnar det så genom jävla mycket exakt som det gjorde när jag var här för en månad sen. Imorgon bär det av till danmark vår fina stuga verkar ligga på en åker/bondgård om man ska lita på flygfotona. Annars så suger det k-k attt hannsi ska hem när jag är borta, lär ses ´någon annan gång kanske. Hatar att varje gång hon ringer så har hon något lika genom jävla spännande och kul attt berätta varje dag - jag berättar exakt lika roliga saker för henne som händer i skelll.......................................................

om dryg´t en månad drar jag och den här bruden till norge i några månader.

Kommentarer
Postat av: Frida

yeyy, då får du ta väl hand om jäder :)

2009-07-19 @ 11:54:04
URL: http://maybellene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0